søndag 26. april 2009

Ny oppgave :)

Oppdatering
Sånn ble den plutselig. Lar den ligge og starter på alt, har et lite utgangspunkt som jeg kan jobbe etter. Skal prøve meg på en litt røff stil, liker det. Men de fargene sliter jeg enda litt med. Liker luft og svart/hvitt. Blir så bra så til slutt.



Fått ny oppgave! Lage magasin til de nye studentene som kommer til høsten. Prøvde meg litt i dag for å se hvordan stil jeg vil gå for osv. Første :


Får se hvordan det går. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å forandre på denne sida 10 ganger til, minst! Aldri fornøyd. Men det går bra, da blir det bedre til slutt. 28 sider som skal lages, redaksjonell design er ganske morsomt!

2 kommentarer:

  1. oi! når du sa en skisse så trodde jeg du bre hadde tegnet noe på papir, hehe:)
    du har jo vært flink:)

    SvarSlett
  2. hehe. Ja, grovskisse da kanskje! Kaller det bestandig skisse når jeg vet jeg kommer til å forandre det uansett ;) Har vært kjempe flink i dag ja!

    SvarSlett