tirsdag 12. mai 2009

Uflaks Egon!

Vel, nå er mac`en min gåen! kan du tenke deg! 1 mnd før eksamen og holder på med både semesteroppgave og redaksjonell design. Håper på at det er skjermkorte som er gåen, da er det en reklamasjonsak og jeg sparer masse penger! Så nå jobber jeg rompa av meg for å få alt gjort ferdig til korrektur i morgen. Ellers er bilen gåen.. og scanneren.. og våknet til at en lyspære sprengtes i ansiktet mitt i mårrest. Men, holder motet oppe enda! Silje har en knekt tå, ødelagt leddbånd, prolaps i ryggen og helvettesild.. så hun ligger foran meg enda ;)

2 kommentarer:

  1. huff:( stakkars!
    om det er noe trøst så sliter jeg med oppgaven... kjenner at dette er den siste oppgaven for å si det sånn! blir rene helvete i morgen og fram til fredag... er ikke halvveis enda og tar det egentlig med ro...

    SvarSlett
  2. ah, kommer ikke i gang igjen! Var altfor godt å slappe av! 2 dager igjen, bare 2. Det her klarer vi ;)

    SvarSlett