mandag 8. juni 2009

Eksamenstid!

Ja, da var eksamen i gang. Fikk alle oppgavene gitt! Det blir litt av en uke kjenner jeg. 44 sider med redaksjonell design & statsarkivet med ganske mange tilleggselementer.

Oppskrift på eksamen? Nei, men forslag? Ja!
  • Joggebukse + t-skjorte. Etterhvert blir t-skjorta oppgradert til genser ettersom du mister all blodsirkulasjon etter noen dager og holder på å fryse deg forderva.
  • Da kommer ullsokker.
  • Kaffe/te, redbull, iskaffe, melon, yoghurt, smoothie, snus/røyk, banan osv - alt som går fort ned å gir energi.
  • Dårlig vær, bare å krysse fingrene!
  • En snill kjæreste, viktig. Trenger en å klage til, å noen som kan handle for meg når jeg sulter og alt bare er syndtristleitstakar :)
  • Et godt pålegg! For da gidder jeg å spise, å mat er viktig. Bruuunost!
  • Msn, tilbakemelding, snille medstudenter er et must.
  • Spotify
  • 90-talls musikk, du må synge. Det hjelper :)

Mer da tro? Utenom en liste.. en ordentlig en.. Burde vel komme i gang snart. Skal legge ut semesteroppgaven min etter eksamen er ferdig. Må få tatt ordentlige bilder :)

1 kommentar:

  1. morgenkåpa er ganske grei å ha også;) kokt egg på brødskiva å en kopp te:) da er vi i gang.

    SvarSlett