mandag 30. november 2009

Ny bakgrunn




Etter 2 år har jeg bytta bakgrunn på mac`en min!
Det var på tide kan man si. Var den ikke fin? Fant en del fine på
http://www.smashingmagazine.com

Sånn utenom min nye bakgrunn og det fakta at julereklamen til Cola gikk på tv i dag er prisene på Afrika turen steget med hele 4000,- på bare noen få dager. Snakk om at man er glad man bestilte med en gang! Ellers hadde jeg virkelig vært nødt til å selge motorolje for å få råd til det Marianne. Hehe ;)

Ellers trenger jeg hjelp med min nye avhengighet, Nidar Bergene melk - laget av 100 prosent naturlige råvarer. Den er så god. Det går en 200gr hver helg nå. Begynner å bli bekymret! Hadde det vært i jula hadde det vært greit, men herregud.. Kan jo spise 100 gr dagen i jula, dvs 2 uker ferie = 1,4 kg ren sjokolade. Gawd!

2 kommentarer:

  1. snakker om flaks da gitt:)

    ah, gleder meg til jul! masse god mat og drikke og sove lenge:)

    SvarSlett
  2. Iselin, det er jo jul nå :D wihii. Headeren ble kjempe fin assa!

    SvarSlett