mandag 7. desember 2009

Julegave til meg!

Hvorfor er det så vanskelig å finne ut hva man ønsker seg til jul? Jeg trenger ingenting! Men har lyst på masse, som selvfølgelig er vanskelig for andre å gå å handle.  Og er det noen småting jeg kommer på så går jeg å handler det i stede for å vente 3 uker på å få det i gave. Jeg vil ha ting jeg ikke visste jeg ville ha! Da blir man så fornøyd! Det er bare supervanskelig å finne i grunn. Men har jeg funne ut en ting jeg blir glad for :)








T-skjorte fra gaver med mening, man får en t-skjorte samtidig som du bidrar til at mennesker i u-landene får mat på borde. Det finnes 2 typer t-skjorte, en til 350,- og en gull t-skjorte til 550,-



Joggebukse eller t-skjorte fra Regine Stokke`s innsamlingsfond til forskning på ungdom med MDS, og til bedre forhold på sykehus for kreftsyk ungdom og voksne. Jenta er en vanvittig inspirasjon og synes alle bør lese bloggen hennes. Man får et helt annet perspektiv på ting og synes selv den bør gis ut som bok. Bloggen finner du i såfall her. Hvis du vil se på klærne ligger det her. Har egentlig veldig lyst på den hettegenseren når jeg tenker meg om. Alt ettersom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar