søndag 13. desember 2009

Oh happy days.. or something!

Veel, en liten oppdatering. Det begynte veldig bra torsdag må jeg si, Obama kom til Norge, satt å så på det om mårran. Han er en fantastisk mann. Senere på dagen vant Norge en fantastisk håndballkamp mot Romania! I siste sekund klarte Katrine Lund Haraldsen å ta ballen. Det var gøy! Gotta love VM!

Så var det klart for gradering med taekwondoen på kvelden, og det gikk over all forventning! Fikk dobbelgradering og gikk dermed opp til gult belte enda jeg bare har trent i underkant av 2 mnd. Det er jo fantastisk, ble veldig glad! Er den ikke fin? ;)













Men sååå kom fredagen og en tlf fra kjæresten min om at han hadde kræsja i et kryss. Første som slo meg var at vi endelig kom til å bli kvitt bulkene i døra som vi har fått mens vi har stått parkert. Yey! Men det var å se litt for positivt på det. Vi har jo aldri kræsja før, vet jo ikke hva man kan forvente. Jeg kan jo alltids slenge ut et bilde av bilen mens jeg først er i gang, dårlig bilde. Tatt med mobil, i mørket og i regn. Bilen er helt skjev, ble truffet i bakdøra så bilen tok en liten piruett før den tok seg sammen og sto i ro. Så, da står vi uten bil, et stort lån og et relativt dårlig humør. Men ingen ble skada, heldigvis! Kjæresten var bare litt stiv i kroppen etter sammenstøte. Fredag reiser vi på ferie.. Får håpe alt går som planlagt, bank i borde.

..ååh, angrer allerede på at jeg skrev det!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dobbel gradering snupp!! SÅ flink du har vært!! :D

    SvarSlett
  2. Takk! Ja, æ vet! Knis, ble så stolt :) Ikke såå ofte det skjer altså! :))

    SvarSlett
  3. grattis... og kondolere da... hm
    det var jo ikke en liten skramme akurat...
    hvordan skjedde dette da?

    SvarSlett
  4. Takk.. og takk!
    Fikk ei dama i rimelig grei fart i sida på bilen. E glad æ ikke va med, min side ser litt knust ut. Så får vi vente å se ka forskringsselskapet finn ut, kæm sin feil det va. Blir det hennes eller delt skyld får vi erstatning for bilen, blir det våres står vi med stort lån og ingen bil og ingen forsikringspeng. Da dør æ litt innvendig :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tenkte jeg bare skulle si at jeg har låst bloggen min. Hvis du vil følge oss videre kan du sende en mail til siri.aablogg@gmail.com :)
    -Siri

    SvarSlett